Raf Skowroński
Rejestracja i produkcja wokali do jednego z utworów z debiutanckiej płyty z 2021 roku.
Zobacz z jakimi artystami współpracowaliśmy
Rejestracja i produkcja wokali do jednego z utworów z debiutanckiej płyty z 2021 roku.
Rejestracja oraz edycja wokali na debiutancki album z 2021 roku.
Asystowanie i prowadzenie sesji nagraniowej albumu z 2021 roku w studiu Maq Records oraz produkcja i nagranie wokali i dodatkowych gitar.
Rejestracja śladów płyty z 2021 roku w studiu Kotłownia.
Asystowanie i prowadzenie sesji nagraniowej oraz część edycji bębnów z płyty z 2021 roku.
Nagranie, produkcja i mix wokali do singla I Am.
Rejestracja śladów basu, dodatkowych gitar, wokali oraz dodatków perkusjonaliów i synthów.
Rejestracja i produkcja wokali na debiutanckie EP i LP.
Od maja roku 2019 współpracuję z zespołem Batushka na wielu płaszczyznach, zarówno studyjnych, jak i koncertowych. Zaliczyliśmy razem kilkanaście koncertów promujących album Hospodi z 2019 roku i produkcję z nagraniem EPki Raskol w wakacje 2020 roku oraz minialbumu Carju Niebiesnyj na początku roku 2021.
Znamy się z chłopakami poprzez wspólnych znajomych i próby w Kotłowni. Kiedy przygotowywali się do nagrania swojego albumu Hurricane razem wbijaliśmy przedprodukcję do całości oraz część klawiszy na album.
Kolejny raz dzięki współpracy z Haldorem z Satanic Audio przypadł mi zaszczyt pracować przy materiale zespołu będącego jego klientem. Moje zadanie przy pracy nad materiałem zarejestrowanym w 2020 roku polegało na organizacji i edycji sesji przed mixem Haldora.
Poprzez współpracę z producentem Haldorem z Satanic Audio, który jest odpowiedzialny za mix ich płyty 1134, miałem okazję edytować ślady bębnów do wszystkich numerów na wydawnictwo chłopaków z Embittera mającego premierę w roku 2020.
Projekt muzyczny, który zaczęliśmy z ówczesnym basistą Ball’s Pyramid już w 2013 roku, czekał i dojrzewał do tego, abyśmy byli gotowi się nim zająć. Opublikowane do tej pory dwa single w pełni były wyprodukowane przeze mnie.
Polski rockowy zespół poznany właściwie jeszcze za czasów Spalenisko Records. Przed wybuchem epidemii w Polsce zaczynaliśmy nawiązywać współpracę polegającą na realizacji dźwięku na nadchodzących koncertach chłopaków.
Pod koniec roku 2019 i początkiem 2020 nagrywaliśmy razem gitary i basy do albumu „… i nienazwanych Dyjabłów” mającego premierę w 2020 roku. Ponownie współpracę udało się nawiązać dzięki uprzejmości zaprzyjaźnionego Haldora z Satanic Audio.
Nasza współpraca polegała na zarejestrowaniu na setkę kilku numerów chłopaków, którzy zaczynali wtedy swoją przygodę jako zespół. Nagranie odbyło się w studiu Kotłownia oraz zostało później przeze mnie zmixowane. Cały materiał można posłuchać na Youtube chłopaków.
Nasza współpraca zaczęła się już w 2015 roku i wspólnym nagraniu dema Menace of One Fucker w nieistniejącym już Spalenisko Records. Iwo nawiązał ze mną w późniejszym czasie indywidualną współpracę, a z całym zespołem ponownie spotkaliśmy się w Uniq Studio we Wrocławiu na zarejestrowanie ich kolejnego materiału.
Pomimo sceptycznego nastawienia do muzyki z nurtu disco polo, postanowiłem spróbować swoich sił w produkcji wokalu do utworu disco polo i muszę przyznać, że może to być niezła zabawa. Piotrka poznałem przez całkowity przypadek, z ogłoszenia internetowego. Nagraliśmy razem parę utworów, które wydał pod swoim solowym projektem Weselny Grajek oraz jak dotąd jeden jako Tiago.
Z tą nieśmiałą z początku wokalistką z dużymi pokładami artyzmu w sobie, znamy się jeszcze z czasów szkolnych. Współpracujemy na wielu płaszczyznach, nagrywa ze mną swoje covery oraz użycza mi głosu w moich produkcjach. Ma na koncie trochę coverów, z czego część można znaleźć na jej kanale Youtube.
Poznaliśmy się z założycielem Deathyard Chrisem przy okazji próby w studiu Kotłownia. Jakiś czas później odezwał się do mnie ze swoim projektem i debiutanckim albumem. Wykonywałem mastering albumu Creation of The Universe wydanego w marcu 2019 roku.
Okazjonalna współpraca przy coverach saksofonisty klubowego Saxberry zaczęła się za pośrednictwem ogłoszenia internetowego. Jak dotąd wspólnie pracowaliśmy nad kilkoma coverami, m.in. Katy Perry czy George Philip.
Nawiązaliśmy współpracę około roku 2019, nagrywając na początku utwory, które Iwo chciał po prostu mieć dla siebie. Stopniowo tworzył się pełny koncept, który pozwolił mu wydać niezależnie album View From The Top dnia 10 maja 2020 roku.
Trener personalny i Youtuber, jedna z twarzy KFD postanowił zacząć śpiewać. Zgłosił się do mnie w 2018 roku za pośrednictwem naszego wspólnego znajomego Michała aka Gawera. Od początku współpracy nagrał mnóstwo coverów, a do tej pory opublikował kilka z nich na swoim kanale Youtube i Facebooku. Wszystkie nagrania studyjne, które publikował były nagrywane razem ze mną.
Kilkukoncertowa współpraca z chłopakami rozpoczęła się dzięki Maćkowi Lipinie, który występował z nimi gościnne podczas kilku koncertów. Ponownie moim zadaniem było zajęcie się stanem technicznym i nastrojeniem gitar obu gitarzystów.
Michał to serdeczny kumpel poznany podczas wspólnej pracy na scenie przy obsłudze technicznej. Bardzo dobrze się dogadujemy, więc postanowiliśmy nagrać razem parę utworów wspólnych i jesteśmy w trakcie nagrywania numerów na jego solowy album.
Poznany przez wspólnego serdecznego kumpla Mateusza, który jest jego realizatorem dźwięku. Maciej potrzebował trochę pomocy przy obsłudze technicznej swoich koncertów, więc nawiązaliśmy współpracę, w której byłem odpowiedzialny za technikę instrumentów na kilku jego koncertach.
Spotkanie z Gawerem to całkowity przypadek, ale początek świetnej współpracy. Nagrywaliśmy razem wiele wersji przedprodukcyjnych i eksperymentów, a także występowaliśmy razem na scenie.
Przypadkowo poznana wokalistka, której spodobał się mój tryb pracy oraz pomysły, na tyle, że postanowiła ze mną nagrywać i produkować swoje kompozycje. Ma na koncie mnóstwo występów w konkursach talentów, lubi dubbingować oraz kilka coverów w serwisie Youtube, część z nich realizowanych ze mną m.in. w studiu Kotłowina.
Pracowaliśmy razem nad ich ówczesnym materiałem w studiu Spalenisko Records. Chłopaki nagrali z nami 4 numery, które po mixach poza naszym studiem opublikowali w 2017 roku.
Przy okazji premiery debiutanckiego albumu „Guts, Graves And Blasphemy” zespół, z którym znam się po sąsiedzku poprosił mnie o zrealizowanie ich pierwszego koncertu promującego nowy album. Odpowiedzialny byłem za nagłośnienie i realizację dźwięku, nie obyło się bez przygód z policją z powodu lokalizacji klubu.
Kiedy chłopaki z Transgresji byli jeszcze na początku swojej muzycznej przygody wspomagałem ich na kilku płaszczyznach, nagrywaliśmy razem ich pierwsze demo oraz realizowałem ich otwartą próbę dla znajomych, debiutancki koncert i występ na dniach Dąbrowy Górniczej. Zespół z ogromnym samozaparciem do realizacji swojego celu, od sali prób przeszli daleką drogę, przez talent-show, aż do dużych scen i ani nie myślą się zatrzymać.
Dołączyłem do chłopaków jako gitarzysta krótko po nagraniu z nimi singla w studiu Kotłownia w lutym 2016 roku. Niestety zespół z powodu różnic muzycznych składu nie dotrwał do jego wydania i pozostał on na dysku komputera nigdy nie opublikowany, a sam zespół pozostał w stanie zawieszenia…
Kolejny zespół, którego współpraca sięga jeszcze czasów Spalenisko Records i roku 2015, w którym dostaliśmy od nich do zmixowania kilka utworów zarejestrowanych w Maq Records. Zbyszek, grający wówczas w Artykule na basie i śpiewający postanowił nam powierzyć to zadanie po udanej współpracy przy Czterdzieści Jeden Dwieście i Tony Tarantula & His Bastards.
Poznani na scenie, graliśmy razem koncerty kiedy działałem ze swoim zespołem. Po usłyszeniu próbek jakie w tamtym czasie miałem byli zainteresowani współpracą nad ich muzyką. Był to drugi zespół w mojej przygodzie z nagrywaniem, który nagrywałem i mixowałem. Album „Unnamed, Unknown, Untold” ukazał się w roku 2015.
Współpraca sięga jeszcze czasów, gdy funkcjonowała wytwórnia Narnia Records. Jest to pierwszy zespół, z którym miałem przyjemność pracować nad materiałem. Wcześniej realizowałem jedynie nagrania swojego zespołu. Album „Time For Big Money” miał swoją premierę w 2013 roku.
Mój pierwszy zespół założony zaraz po skończeniu gimnazjum. Na koncie kilkadziesiąt koncertów oraz nagrane dema. To tam raczkowałem w temacie nagrywania ucząc się wszystkich podstaw produkcji i mixu na własnej skórze i własnym materiale. Zakończyliśmy działalność w 2014 roku, po 3 latach grania.
Anita Lipnicka i John Porter
Avishai Cohen
Blaze of Perdition
Gooral
Grzegorz Turnau
Lord Of The Lost
Nocny Kochanek
Rysy
Samael
Sólstafir
The Dumplings
Castle Party 2016-2019
Industrial Festival 2016-2019
Tauron Nowa Muzyka 2015-2019
Kazimierz Reggae Festival 2016-2018
i wielu, wielu innych…